Palveluehdot Laukanharju Oy

Näitä ehtoja sovelletaan kun Asiakas ostaa lemmikki-tai harrastuseläimelle suunnattuja koulutuspalveluita (yksityiskoulutuskäynnit, kotikäynnit, kurssit ja luennot) tai hoitopalveluita (kuten kynsienleikkuu) eli Eläinpalveluita Laukanharju Oy:ltä

Palvelusta sopiminen ja palvelun sisältö:

Asiakas voi varata ajan Eläinpalveluihin Laukanharju Oy:n tarjoamilla tavoilla. Palvelun sisällöstä sovitaan varaushetkellä tai viimeistään kun eläin tuodaan koulutus- tai hoitopalveluun ja Laukanharju Oy toteuttaa palvelun siten kuin on asiakkaan kanssa sovittu.

Laukanharju Oy suorittaa palvelun sovittuna ajankohtana aina huolellisesti ja ammattitaitoisesti parhaan osaamisensa mukaisesti. Laukanharju Oy voi kieltäytyä palvelun toteuttamisesta jos:

-Eläimellä ei ole rokotusohjelman suosituksen mukaisia voimassaolevia rokotuksia, tai jos ilmenee että eläin sairastaa tarttuvaa tautia tai eläimessä on sisä- tai ulkoloisia.

-Eläin on sairas

-Jos asiakkaalla ei ole omistus- tai lainvoimaista hallintaoikeutta eläimeen tai muutoin voimassa olevaa oikeutta ostaa eläimelle koulutus- tai hoitopalveluita.

-Jos eläimen aggressiivinen käyttäytyminen tai voimakas pelko vaikeuttaa merkittävästi koulutus- tai hoitopalveluiden toteuttamista.

Palvelun hinnat, maksu ja peruutukset:

Laukanharju Oy:n hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Verkkokoulutukset (Verkkokurssit ja luennot):

Verkkokurssin tai verkkoluennon ostaminen edellyttää tilin luomista sivustolle. Tili mahdollistaa pääsyn verkkomateriaaliin. Tili on mahdollista luoda kassalla oston yhteydessä tai “oma tili” sivulla. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.

Jos asiakas on alle 18-vuotias, hänen tulee pyytää holhoojansa suostumus kurssien tilaamiseen.

Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- tai palautusoikeus ostamiinsa verkkokursseihin.

Maksutavat verkkokaupassa:

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi

Maksutavat:
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla tai maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Kurssit ja koulutukset on mahdollista maksaa myös paikanpäällä kurssin suorituspaikassa, valitsemalla verkkokaupan kassalla maksutavaksi ‘maksu paikanpäällä’.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot,

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Kotikäynnit:

Laukanharju Oy voi antaa hinnastonsa mukaisen hinta-arvion palvelua varattaessa. Lopullinen hinta muodostuu kulloinkin voimassa olevien määräytymisperusteiden mukaisesti (kilometriveloitus) ellei asiakkaan kanssa ole sovittu ennalta kiinteää hintaa.

Asiakas maksaa palvelun viimeistään heti palvelun toteuttamisen jälkeen tai palvelusta osoitetun mahdollisen laskun eräpäivänä. Jos asiakas ei maksa palvelua sovittuna ajankohtana, soveltaa Laukanharju Oy kulloinkin voimassa olevan korkolakia ja perii korkolain mukaista viivästyskorkoa, sekä maksun viivästymisestä aiheutuneet tarpeelliset ja kohtuulliset kulut.

Asiakkaan tulee peruuttaa varaamansa palveluaika viimeistään 24 h ennen varattua aikaa. Mikäli varaus perutaan myöhemmin kuin 24 tuntia ennen varattua aikaa, Laukanharju Oy:llä on oikeus veloittaa asiakkaalta 50% koulutus- tai hoitopalvelun hinnasta. Tätä peruutuskäytäntöä ei sovelleta kurssien peruutuskäytännöissä.

Kurssien peruutuskäytännöt:

Laukanharju Oy pidättää oikeuden muuttaa kurssin ajankohtaa tai kouluttajaa tai peruuttaa se kokonaan. Laukanharju Oy:n tekemän kurssin peruuttamisen johdosta asiakkaalle palautetaan kurssimaksu kokonaisuudessaan.

Kurssi peruuntuu tai sen ajankohtaa voidaan muuttaa tilanteissa, joissa kurssille ilmoittautuneita on alle 50% kurssin enimmäisosallistujamäärästä.

Kun enimmäisosallistujamäärä kurssille on 6 koirakkoa, kurssi toteutuu jos osallistujia on vähintään 3.

Asiakkalla on oikeus perua kurssi-ilmoittautuminen mikäli kurssin ajankohta muuttuu hänelle sopimattomaksi Laukanharju Oy:n tekemän muutoksen vuoksi. Asiakkaan tulee ilmoittaa tästä viipymättä. Tällöin asiakkaalle palautetaan kurssimaksu kokonaisuudessaan.

Muissa tapauksissa asiakkaan tulee peruuttaa kurssipaikka viimeistään 3 päivää ennen kurssin alkua, tällöin asiakkaalle palautetaan kurssimaksu kokonaisuudessaan tai kurssi-ilmoittautumisen siirtämisestä toiseen ajankohtaan/toiselle kurssille voidaan yhteisesti sopia. Jos asiakas peruuttaa kurssi-ilmoittautumisen myöhemmin kuin 3 päivää ennen kurssin alkua, kurssimaksusta palautetaan 50%.

Jos asiakas joutuu sairauden tai muun pakottavan syyn vuoksi perumaan kurssi-ilmoittautumisen tai osallistumisensa kurssikerralle myöhemmin kuin 24 tuntia ennen kurssin alkua, kurssimaksua ei hyvitetä, mutta korvausmahdollisuudesta toisella kurssilla voidaan yhdessä sopia.

Vahingot ja ongelmatilanteet

Asiakas ja eläimen omistaja vastaa aina eläimestä Laukanharju Oy: tarjoamissa palveluissa ja verkkokoulutuksissa, kuten eläimen sairauksista, sairastumisesta, loukkaantumisesta ja katoamisesta, tai eläimen aiheuttamista esine- ja henkilövahingoista, ellei vahinko ole aiheutunut Laukanharju Oy :n huolimattomuudesta. Jos eläin on palveluun saapuessaan sairastanut ihmisiin tai muihin eläimiin tarttuvaa sairautta, vastaa eläimen omistaja tarttuvien sairauksien leviämisestä aiheutuvista vahingoista täysimääräisesti.

Laukanharju Oy vastaa palvelunsa virheistä voimassa olevan kuluttajasuojalain mukaisesti. Jos asiakas havaitsee virheen, tulee hänen viipymättä osoittaa reklamaatio viimeistään palvelua seuraavana päivänä. Laukanharju Oy ei missään tilanteessa vastaa eläimen loukkaantumisesta, katoamisesta, tai eläimen aiheuttamista esine- tai henkilövahingoista, ellei vahinko ole aiheutunut Laukanharju Oy:n huolimattomuudesta.

Markkinointi ja valokuvat

Laukanharju Oy voi ilman asiakkaalle suoritettavaa korvausta, mutta vain asiakkaan suostumuksella ottaa eläimestä valokuvia ja käyttää niitä markkinointitarkoituksiin valitsemassaan mediassa eikä Laukanharju Oy ilmaise eläimen omistajan nimeä kuvaa käyttäessään. Asiakkaalla on oikeus ilman erillistä suoritettavaa korvausta, mutta vain Laukanharju Oy:n suostumuksella ottaa palvelun toteuttamisesta valokuvia ja käyttää niitä vain viestintätarkoituksiin valitsemassan sosiaalisessa mediassa.

Henkilötiedot

Laukanharju Oy käsittelee asiakkaan henkilötietoja voimassaolevan henkilötietolainsäädännön mukaisesti asiakassuhteen hoitamiseen, tiedottamiseen ja hallinnointiin. Laukanharju Oy:n palvelu voi edellyttää seuraavia henkilötietoja asiakkaalta:

-etu- ja sukunimi
-puhelinnumero
-postiosoite
-sähköpostiosoite

Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä ja oikeuksista on Laukanharju Oy:n tietosuojaselosteessa
https://laukanharju.fi/tietosuojaseloste/

Laki ja erimielisyydet

Eläinpalveluihin liittyviin sopimuksiin sovelletaan aina Suomen lakia.

Mahdollisissa sopijapuolten erimielisyyksissä pyritään asia ratkaisemaan ensisijaisesti keskinäisin neuvotteluin. Asiakkaalla on kuitenkin aina mahdollisuus viedä riita-asia kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn.

Laukanharju Oy:n edustaja Emmi Sohkanen

+35845 1481474, emmi@laukanharju.fi
Laukanharjun eläinpalvelut
Laukanharju Oy, Y-tunnus 3105709-3
Liistonsaarentie 571, Savonlinna

Scroll to Top